VOLVO S60 “MARCH ON”

Client: Volvo Cars Korea

Production: 아더사이드 OTHERSIDE

Director & Editor: 밀리오레보이 Migliore Boy

Producer: 문다원, 송소현, Ben Montemayor

Director of Photography: Rafael Gomez, 김종관

볼보자동차 “더 뉴 S60”의 디지털 캠페인 필름.

대한민국 명반 부동의 1위로 꼽히는

전설적인 뮤지션 들국화의 대표곡 “행진”을 리메이크하여

자신만의 길을 개척하며 앞으로 나아가는

역동적인 3인의 크리에이터들의 모습을

한 편의 서사로 묶을 수 있도록 연출하였습니다.

도심 주행을 기반으로 한 S60 모델의 정체성을 표현하고자

역동적인 도시 서울의 도로 곳곳을

뉴욕 맨하탄 한복판의 인상과 결합한 듯한

화면 구성을 연출하였습니다.

Digital campaign film for Volvo Cars “The New S60.”

Remaking the legendary song “March On (행진)”,

The film creates the grandiose celebration of

a dynamic journey of three creative individuals

who paves their own ways.

In order to embody the urban-centric branding

of Volvo S60, the film re-imagined the hyper-urban

corners of Seoul with the strong reminiscence of

modern-day Manhattan.